gayet güzel ve kullanışlı
gerçekten beğendim, çok küçük olmayan ama çok da büyük olmayan, biçok gözü olan, ihtiyaca yönelik bir çanta. Hem sağlam, ince değil. İçine tabletimi koyuyorum. Tabletime kolay kolay zarar getirmeyecek bi ürün. İyiki almışımm. Decathlonun bi çantasını yıllarca kullandım, bunu da uzun vadeli kullanırım umarım. Sürekli takmak istiyorumm. Klasik
- Vermogen
- Meerdere vakken
- Draagcomfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
