Jammer!
Een tweedehandse broek gekocht van decathlon. Helaas zat daar een gat in het kruis en ik begrijp goed waarom. Het is een klimbroek, waarmee je bij wijze van in de spagaat moet kunnen. Deze broek schijnt daar niet de ruimte voor te geven en ging dus meteen retour! Ik kocht een broek van een ander merk en die had beduidend meer ruimte in het kruis
- Bewegingsvrijheid
- Compatibiliteit
- Slijtvastheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
