Een ideale rugzak met veel mogelijkheden!
Ik gebruik deze rugzak vooral in de zomer om te gaan fotograferen. Mijn fototoestel en extra lens zitten in een case die dan in de rugzak past. En het beste van de rugzak is het koelvak onderaan, hier hou ik mijn maaltijd, tussendoortjes en dranken koel voor enkele uren (met toevoeging van een ijsblok uiteraard). Een absolute aanrader!

