Bayılıyorum. Hafif kullanışlı....
Bayılıyorum. Hafif kullanışlı. Kullanmazken yer kaplamıyor. Şişirilmesi indirilmesi çok kolay. Soğuk da tutuyor 35 litre olsa da dışarıdan çok büyük duruyor içerisi o kadar da büyük değil.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bayılıyorum. Hafif kullanışlı. Kullanmazken yer kaplamıyor. Şişirilmesi indirilmesi çok kolay. Soğuk da tutuyor 35 litre olsa da dışarıdan çok büyük duruyor içerisi o kadar da büyük değil.
Cok memnunuz efsane urun
Très contente de cette glacière ultra pratique , conserve la fraîcheur vraiment longtemps .J ai également l ancien donc je peux faire la comparaison .La nouvelle les rangement sont plus astucieux et pratique ainsi que le double fond amovible mais je regrette les 3 litres supplémentaire de l ancienne. Seule bémol pour ses 2 modèles la couleur, trop
Ürünü 32 derece sıcaklıkta doğrudan güneş altında kullandım. Kutu içeceklerimi dolap soğukluğunu muhafaza etmeyi başardı. Gün boyu soğuk tutuyor. İçerisine decathlon dan aldığım buz akülerinide koydum.
Świetnie chłodzi i jest bardzo wygodna
Tiens très bien le froid
Hält Lebensmittel mit Kühlelemente auch am Strand den ganzen Tag kühl. Sind begeistert.
Ottimo prodotto, lo consiglio vivamente
elle garde très bien le froid au moins 24 heures.
Parfaite