GOOD
GOOD
- Isothermisch
- Compactheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
GOOD
Nagyon praktikus. Könnyű. Egy ideje néztem már. Most akciós volt. Megérte megvenni.
J’ai commandé une seconde glacière pour avoir encore plus de place
ürün çok güzel. antalya'da yazın ortasında içerisine bir sürü içecek çikolata buz aküsü koydum ve denedim. gerçekten 15 saat çok rahat soğuk tuttu. çok memnun kaldım. yanında iç katmanını almayı unutmayın. katlanınca az yer kaplıyor.
Lodówka jest idealna, bardzo długo trzyma zimno.
Przestronna, bardzo dobrze trzyma temperaturę. Sprzęt godny polecenia.
dobrze trzyma zimno
Ras
Szuper kulacs, így, hogy megvettem, mindig tudok magammal vizet vinni. Nem folyat, tökéletes!
Compatto da chiuso e molto accogliente da aperto! Molto pratico