AU TOP !!!!
La meilleure des glacières !!!!!
C'est la 2ieme que j'achète, elle est exceptionnelle
- Isothermisch
- Compactheid
- Gemakkelijk in gebruik
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
La meilleure des glacières !!!!!
C'est la 2ieme que j'achète, elle est exceptionnelle
Gayet memnunum çok uzun süredir kullanıyorum oldukça yeterli ve kocaman
Πολύ καλή ποιότητα Decathlon, κρατάει τα τρόφιμα και τα υγρά σε πολύ καλή θερμοκρασία ! Καταλαμβάνει μικρό χώρο στην αποθήκευση επειδή ξεφουσκώνει. Αγοράστε το ψυγείο αυτό ! Αξίζει τα χρήματα του !
Gayet başarılı
La mejor nevera que he tenido nunca. Mantiene la bebida fría por muchas horas, me ha sorprendido gratamente. Gracias a que se infla y desinfla ocupa poco espacio para guardarla.
휴대성 좋네오ㅡ
17 Saat rahat şekilde soğuk tutuyor. biz 27-28 saati gördük, sonunda buzlar erimişti ancak içi hala soğuktu. Seperatör güzel, boyut olarak da kullanışlıydı. Tek sorun içine su sızdırmaz torbayı ayrı satıyorlar ve almazsanız koku vs yapabilir. Ama pasif bir soğutucu için her şey harika.
Kullanılmadığında katlanması yer kaplamaması hikaye. Onun
Tốt
Nous avons acheté cette glacière il y a maintenant plusieurs années et elle est toujours avec nous dans la voiture, à droite, à gauche on ne peut que le recommander !
Hem yiyecek ve içecekleri soğuk tutma hem hafifliği çok iyi. Kullandıktan sonra katlayıp ta kaldırabiliyorsunuz.