Eenvoudig maar efficiënt.
Eenvoudig maar efficiënt.
- Zitcomfort
- Vochtregulatie
- Bewegingsvrijheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Eenvoudig maar efficiënt.
Met dit koersbroek ben ik ga rijden Het is een goede broek,naturlijk is het altijd beter met bretels, ma ja de kleren maakt courreur niet,het zijn de benen ,hé😉.
Ondanks dat 34 /L34 mijn gewoonlijke taillemaat is, is deze broek eigenlijk te smal en te eng aan mijn billen .
Zeer passende koersbroek. Sluit zeer goed aan en is comfortabel op de fiets; meer moet dat niet zijn én tegen een prijsje...
Deze gekocht als recreatieve fietser. Goede pasvorm en kussen is zeker voldoende voor 3 a 4 uur comfortabel te fietsen.
Bedankt voor je review! We wensen je nog veel plezier op de fiets en hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Topbroek
Goede kwaliteit voor zijn prijs
Zit oke
.
Przy mojej posturze (87kg, 186cm) bardzo wygodne. Nie podwijają się w kroku prowadząc do otarć tylko przylegają tam gdzie powinny. Dosyć dobrze oddychają. Bez probldmu robie w nich trasy po 80km i więcej bez obolałego tyłka na następny dzień. Na dłuższe trasy po prostu jeszcze nie jeżdżę :D