matière agréable
taille haute mais qui ne gêne pas. matière confortable et respirante.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
taille haute mais qui ne gêne pas. matière confortable et respirante.
Super, pratique
Pratique et confortable
Bonne qualité
lo trovo comodissimo, per niente aderente
Bon produit.
Je recommande
épouse le corps sans être serré,suit bien les mouvements ,on est vraiment à l'aise;utilisation chez le kiné pour exercices en gymnase et marche
agréable mais taille un peu grand
Comfortable and value for money. W¹