Adoro estas meias
Uso estas meias há algum tempo e adoro, são ótimas para quem quer usar sapatilhas baixas, nas quais muitas vezes se nota a meia, com estas não se nota nada, são muito confortáveis.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Uso estas meias há algum tempo e adoro, são ótimas para quem quer usar sapatilhas baixas, nas quais muitas vezes se nota a meia, com estas não se nota nada, são muito confortáveis.
Résistantes et bien pratique
très confortable
Vero
Très bonne résistance mais une bonne respirabilité. Le confort est bon.
Giusti
Mauvais
perfetto
Génial car sanscouture
servem