Prodotto molto valido
Lo acquisterei dinuovo se necessario. Ottimo articolo. In tutto mi sono trovata super bene. Non lo cambierei con altri articoli
- Stevigheid
- Bewegingsvrijheid
- Waterdichtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Lo acquisterei dinuovo se necessario. Ottimo articolo. In tutto mi sono trovata super bene. Non lo cambierei con altri articoli
Top
Eu port în general mărimea S, dar geaca am ales-o mărimea M, cred ca e lucrată mai mic. Raport calitate-pret foarte bun. Am folosit-o la snowboarding, lejera m-am mișcat foarte bine cu ea, cu o bluză de corp și un polar pe dedesubt nu am simțit deloc frigul.
.
Bonne qualité mais reste un peu cher Bon points pour le nombre de poches asse2 nombreuses
Ottima
Produit qui correspond parfaitement à la description. Coupe longue très agréable et pratique
Foarte multumit
Très bon produit
Je suis ravie de ce manteau !! J’étais en Suède par -30°c et elle m’a bien protégé du froid tout en laissant respirer. En plus elle est parfaitement imperméable. Je recommande !!