Super
Super
- Rekbaar
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super
Ik heb maat XL gekocht, terwijl ik normaal M draag. Deze maat is nog steeds aan de kleine kant voor mij.
Een leuke broek om te zien.
Voor mij (1.85m) eigenlijk te kort en redelijk strak.
Look super sympa. Agréable à porter lors des cours
Ne pas prendre sa taille, mais plus grand.
Ne glisse pas, pas de frottement lors de l'utilisation. La couleur ne bouge pas après plusieurs lavages.
Très confortable et agréable à porter . Bon produit
Muy chulos y cómodos.
Fajne szybkoschnace
Lo recomiendo , comodidad excelente.
Son muuuyyyy cómodas y la tela es muy buena!!!