rettenetesen feltörte a lábam ...
rettenetesen feltörte a lábam egy rövid hétköznapi használat után, pedig jó méretet rendeltem :/
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
rettenetesen feltörte a lábam egy rövid hétköznapi használat után, pedig jó méretet rendeltem :/
很好看真的
Wszystko OK
还可以,就是冬天比较硬。
Cette paire de chaussures n à rien à envier à ses consœurs de grande marque. Elles sont très jolies et coûtent 3x moins chères .
Comode, da tutti i giorni, se si preferisce un alternativa economica, col tempo si usura la zona del tallone se non si utilizza il calzascarpe. La preferisco per il logo ( Decathlon) che rappresenta disciplina.
质量还不错!物超所值吧!
这双鞋子很舒适