Helaas na 2 maanden al kapot
Teugels zijn na 2 maanden gebruik al kapot. Lederen deel dat aan bit wordt vastgehangen begint door te scheuren aan 1 kant.
- Grip
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Comfort
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Teugels zijn na 2 maanden gebruik al kapot. Lederen deel dat aan bit wordt vastgehangen begint door te scheuren aan 1 kant.
Dag Lize
bedankt voor je review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je product al stuk gaat zo kort na aankoop. We nodigen je dan ook om je met de teugels terug te begeven naar je dichtsbijzijnde Decathlonwinkel, zodat mijn collega's je kunnen helpen bij het inruilen van…
Très bon produit
Très bonne qualité, je recommande ne glisse pas. Tiens bien dans la main.
Le produit est ancien, et globalement bon.
Le gros avantage c'est que le grip en caoutchouc à picot a le bon goût de ne pas du tout abîmer les gants contrairement au modèle de grip à taquet vif qui délabre les gants à grande vitesse.
En contrepartie on a plus de mal à égaliser les rênes au toucher.
Au toucher elle sont
excellent
top et bonne qualité
kissé nehéz az anyaga miatt, viszont nagyon kényelmes és nem csúszik ki a kezedből
Très bonnes rênes, avec arrêtoir
parfait très bien très agréables en mains
Top