ottimi pantaloni per il bike p...
ottimi pantaloni per il bike park e l'enduro comodi e traspiranti
- Bestand tegen wild
- Bewegingsvrijheid
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
ottimi pantaloni per il bike park e l'enduro comodi e traspiranti
Dobra jakość
wygodne lekkie spodnie dość odporne
Tout est conforme Je trouve le look vraiment sympa et une liberté de mouvement au top
idealne spodnie na rower na dni w które jest za zimno na krótkie spodenki, w 20° w bike parku też dają radę jak ktoś woli długie, ochraniacze mieszczą się pod
Très bonne qualité, produit bien fini mais beaucoup trop petit. Retourné le 1104. Dans l'attente du modèle XL Cordialement
I usually wear a L but had to get these in a 2XL very comfortable and breathable would buy again
超级好穿,耐磨,不粘身,透气