Πολυ ζεστός,ελαφρύς και μικρό σε όγκο!
Το χω δοκιμάσει μεχρι και σε -4 και ήμουν πολυ ζεστα δεν αναγκάστηκα καν να τον σφιξω τέρμα!-4 εξωτερική δεν ξερω ποσο ειχε στη σκηνη.Ανταποκρινεται σε αυτα που δηλώνει πάντως!
- Optimale temperatuur
- Lichtgewicht
- Slaapkwaliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

