Fijne broek met lange ritsen in de pijpen
Ik heb deze broek een aantal keren aangehad. Hij bevalt goed en is makkelijk aan te trekken vanwege de lange ritsen op de pijpen. Is wat dikker (degelijker) dan eerdere regenbroeken. Maar ik kan er prima mee wandelen maar ook fietsen.
- Waterdichtheid
- Ademend vermogen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

