Ottimo per mezza stagione ma n...
Ottimo per mezza stagione ma non freddo da neve
- Waterdichtheid
- Ademend vermogen
- Lichtgewicht
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimo per mezza stagione ma non freddo da neve
Cette veste bien imperméable et très bien ajustée est très efficace sous la pluie et ne prend pas de place dans le sac.
bunde ja vhodná do dažďa ale vôbec nieje hrejivá. Treba si dať na to pozor
Ürün bekletimden sahada iyisi çıktı.Kalite ,uygunluk konfor .Oğlum için aldım çok beğendi
Отличная куртка для ветренной и дождливой погоды: октябрь ноябрь.
Seul petit défaut, la capuche n'est pas très pratique. Elle n'est pas adaptable à la tête suffisamment.