Nagyon szép színe és jó anyaga...
Nagyon szép színe és jó anyaga van!
- Lichtgewicht
- Makkelijk in gebruik
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Nagyon szép színe és jó anyaga van!
Ok
Świetna jakość, cudowne kolory!
Le top
Ruban magnifique. Très long
Robust und schöne Farben.
Meine Nichte hat Spass daran!
A Fita é boa e bem bonita, chegou no tamanho certo, vaio bem embalado sem danificacoes, não achei ela pesada, o estilete é normal e também não é pesado. To usando ela já faz quase um mês e não deu problema só acho que pelo preço deveria ser mais resistente ou então mais barato não só ela como as de outras marcas também, nesse pouco tempo de uso ela
Soddisfattissima
meraviglioso anche come idea regalo!
Top