Lastikleri çok kötü
Hiç beğenmedim, lastikleri çok dandik, her yeri açılıyor. Mayo olduğu için iadesi de yok, elimizde kaldı ve kullanamayacağız.
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Hiç beğenmedim, lastikleri çok dandik, her yeri açılıyor. Mayo olduğu için iadesi de yok, elimizde kaldı ve kullanamayacağız.
excelente qualidade
Marca de confianza
Bonito e prático
Mayoyu kızım için aldım. Yüzme kursuna giderken kullandı. Çok begendik. Çok rahat etti . Geniş askıları ile çok rahat hareket etti .
Yüzme öğrenimi için aldık, çok rahat
kızım için aldım çok güzel tavsiye ederim
Ürünü uzun süredir havuzda kullanıyoruz. Renginde solma, dikişlerinde açılma vb durumlarla karşılamadık. Gayet memnunuz. Fiyat performans açısından oldukça başarılı
economico ma perfetto
Beden biraz küçük 1 yaş büyük alınabilir rengi duruşu çok güzel