Imádom, még kevésbé hideg időb...
Imádom, még kevésbé hideg időben sem izzadok bele, de jól védi a homlokot, fület.
- Stevigheid
- Warmte
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Imádom, még kevésbé hideg időben sem izzadok bele, de jól védi a homlokot, fület.
Très satisfaite de ce produit, je souhaiterais avoir d’autres couleurs dont du gris clair.
Agréable à porter
Laka, meka, topla i udobna.
super
Protège bien mes oreilles du vent.
Parfait
Excelent. Eu o folosesc pt mountainbiking( pentru a-mi acoperi urechiile cand bate vantul foarte tare) si functioneaza perfect. Chiar si pe platou spre Vraful Omu, aceasta bentita si-a facut treaba foarte foarte bine.
Lekka, przewiewna, szybko wysycha. Utrzymuje ciepło. Można ją nosić złożoną na pół.
Parfait