Très confortable. Sèche vite.
Très confortable. Taille un peu petit, j'ai pris la taille au dessus et c'est parfait (XXL au lieu de XL pour 1,78 m et 89 kg)
- Beperkt geurtjes
- Sneldrogend
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très confortable. Taille un peu petit, j'ai pris la taille au dessus et c'est parfait (XXL au lieu de XL pour 1,78 m et 89 kg)
Très confortable. Taille un peu petit, j'ai pris la taille au dessus et c'est parfait (XXL au lieu de XL pour 1,78 m et 89 kg)
bardzo wygdna, nie śmierdzi.
bardzo wygodna, nie śmierdzi.
Fajna miękka koszulka dobrze się sprawdziła na trekkingu, ogranicza nieprzyjemne zapachy
To już 3 moja koszulka z tej serii, jest super
très bonne évacuation de la transpiration
La migliore .. Ne ho prese 3 nel tempo. Mai senza .. è il mio primo strato preferito. Non puzza mai, è termoregolatrice e soprattutto molto comoda.
Très bon
Ottimi materiali e finiture