indispensable en hiver et à l'...
indispensable en hiver et à l'intersaison. très confortable.
- Beperkt geurtjes
- Bewegingsvrijheid
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
indispensable en hiver et à l'intersaison. très confortable.
indispensable
Ok
Je le mets en montagne comme pour tous les jours
Love it. Washes well and is holding up to hot summer temperatures. Would like other colours than black please:)
Quand c'est bien, c'est bien !
Très agréable
Ik vind het onvoldoende ademend, wel aangenaam qua temp
Article conforme à mes attentes
Bardzo ją lubię, fajna i na zimę i na lato. Ładnie leży, chociaż mnie przydługim noszeniu troche uwierają ramiączka, ale i tak polecam.