Très bon gout et apporte de l'...
Très bon gout et apporte de l'Energie
- Energiewaarde
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très bon gout et apporte de l'Energie
Optimas
Bonnes et facile à manger en rando
Super
Beaucoup trop sucré mais facile à transporter et se conserve bien .
.
vynikajíí chuť
Très bon
Le goût est pas mal
Gusto gradevole, sufficientemente compatta da non sfaldarsi in mano all'apertura, morbida al morso anche con il freddo, pratica anche se l'apertura non è immediata e spesso non si riesce ad utilizzare il metodo suggerito.