Na 1 x wassen volgens product ...
Na 1 x wassen volgens product aangegeven richtlijnen “hangt” het kledingstuk door en heeft zijn vorm volledig verloren
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Na 1 x wassen volgens product aangegeven richtlijnen “hangt” het kledingstuk door en heeft zijn vorm volledig verloren
Heb 2 zwarte en 2 kaki heel goed
zit zeer goed
i love to buy oversized for going to the gym ^^
Comfortabel zacht
Ben echt tevreden met mijn aankopen. Mer de prijs ben ik ook heel tevreden
Goede passing en leuk om te dragen
super
+légèreté,chaleur,douceur -fragilité de la fibre aus accros
Très bonne qualité