Sweat à capuche
Bonjour,
Pas eu le choix, il n'y en avait pas sans capuche, ou ils étaient très bien cachés !
cordialement,
JCC
- Rekbaar
- Warmte
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bonjour,
Pas eu le choix, il n'y en avait pas sans capuche, ou ils étaient très bien cachés !
cordialement,
JCC
Excellent produit, mais gros problème : ma femme n'arrête pas de me la piquer..
The fabric is so soft and warm
Mehak in udoben "fuzzy"
Bon produit rapport qualité/prix
Schöne Farbe und weiches kuscheliges Material, hält schön warm.
Sehr schön und kuschelig warm