Bon produit
J'adore la couleur et le design, il reste bien en tête et ne fait pas mal. C'est top
- Comfort
- Ventilatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
J'adore la couleur et le design, il reste bien en tête et ne fait pas mal. C'est top
Buen casco, encantada con él.
Está bastante bien para el precio, y los colores son bonitos. No pesa y ajusta bien
Kaskın içerisinde bulunan koruyucu yumuşak yastıklar daha garantisi bitmeden açıldı kafama batıyor geri götürdün cırtcırtlı olup sökülebilmrsine rağmen satışı yok Decathlon geri de almıyor yedek parça da vermiyor kesinlikle almayın
Light weight, comfortable, compact.