super helma, vypadá dobře a sk...
super helma, vypadá dobře a skvěle sedí
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
super helma, vypadá dobře a skvěle sedí
شكراً جزيلاً
Bon casque, réglage facile, conforme aux attentes.
Muy comodo y diseño bonito
Joli casque leger et agreable a porter
Bon casque VTT mais qui glisse même en le réglant bien
Très bon casque , legé et pratique
Très bien
Wygodny.
super widoczny, dobrze przylega do głowy, glowa się nie poci