Kask wygodny, ładny. Łatwe zap...
Kask wygodny, ładny. Łatwe zapiecie! Polecam
- Bescherming tegen schokken
- Comfort
- Ventilatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Kask wygodny, ładny. Łatwe zapiecie! Polecam
Portabilissimo senza disagio
Utilisé par mon fils pour ses sorties VTT. Léger et réglable, il correspond parfaitement à ses attentes.
parfait, pratique, léger et confortable
Casco correcto, tan sólo que estaba acostumbrada a otro tipo de caso y el tema de sujección trasera por la parte de atrás me costo ':D ... ya me había acostumbrado a la coleta baja ;)
Cuando cojo la bici no salgo sin el.
Buon casco, stabile, ma un po' caldo quando le temperature sono alte.
Zgodne z oczekiwaniami, polecam
Conforme et bien adapté et ultra léger
Très bien