Bon pantalon
Doux à l'intérieur
- Warmte
- Rekbaar
- Zachtheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Doux à l'intérieur
son buenos no salen pelotillas
Muito bom, recomendo
Il est très confortable mais le problème c'est qu'il pluche beaucoup il y en plein par terre quand il s'est déshabiller, plein d'accrocher sur son boxer et il faut les enlever avant de le laver car sinon ne pars pas
Bardzo wygodne dresy
Basic pants
Geniales
Meus filhos estão na onde “só querem usar preto” . Eles usam a mesma calça de segunda a sexta. Eu coloco no sexto de roupa suja, vão lá e pega . Lavo toda semana, zero cuidado, máquina modo muito sujo. Topissima em tudo . Ajusta a cintura do filho fofinho e do filho magricelo.
Vou comprar mais duas .
Perfeito
5 estrelas