très bon bonnet très chaud et ...
très bon bonnet très chaud et sympa en couleur
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
très bon bonnet très chaud et sympa en couleur
Bastante cálido y cómodo el gorro. Lo hemos comprado para un niño de 8 años y le va bien la talla
Me encanta estéticamente. es muy cómodo y caliente. El doblez es fijo lo cual me gusta por mis manías de llevarlo siempre perfecto.
Trop bien j’adore
J'adore ma Tuque à pompon, Grand Nord FR 500
Very nice product at a good price. Warm & comfortable.
RAS
Bună ziua . Nu primesc bani pentru acest review și menționez următoarele
1 este călduroasă comparativ cu celelalte căciuli ale mele
2 arată foarte bine ( am primit complimente )
3 încă nu am spălat-o
4 locuiesc in București
Jako udobna i topla
Ne gratte pas . Design et couleur parfaits pour de petites têtes qui ont besoin de volume