Kept me warm in my Arctic trip...
Kept me warm in my Arctic trip. Highly recommend this product.
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Warmte
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Kept me warm in my Arctic trip. Highly recommend this product.
Sympa ce bonnet
satisfait de mon achat. bonne isolation du froid.
Ogrzewa głowę
E perfetta per chi, come me, ha lo chignon e non ha voglia di scioglierlo. Questa berretta è stilosa e calda. Consiglio vivamente.
ok
Tiene abbastanza caldo e non fa sudare
beau et chaud un bon produit avec u rapport qualité prix intéressant
bon
un bonnet très bien pour la montagne