Super bluzka
Bardzo dobra bluzka, rozmiar M jest standardowy.
- Irritatiewerend
- Vochtregulatie
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bardzo dobra bluzka, rozmiar M jest standardowy.
Vêtements léger idéal pour courir avec des températures basses
Wygodna, bardzo przyjemny materiał
La compré para ir a la montaña y es perfecta
Tengo dos iguales del mismo color. Preciosa y cómoda . Como una segunda piel. La uso mucho para ir a correr cuando hace fresco. Si hace mucho frío, con un cortavientos encima es suficiente.
Très bien
Kényelmes vékony anyag
I buy a large even though I fit a small to med as I do not love tight shirts. I run alot and this top is fantastic as a base layer and also on its own when it is not too windy out!