Zakupy
Produkty zakupione bardzo dobrej jakości, obsługa OK
- Irritatiewerend
- Vochtregulatie
- Rekbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Produkty zakupione bardzo dobrej jakości, obsługa OK
Un t-shirt très confortable, aucune frottement pendant la course, il suit bien les mouvements du corps, c’est top.
Maglia con buona tenuta termica e traspirabilita'. Non irrita la pelle durante i movimenti.
I got this to run through winter and I’m very happy with it. It’s very soft, comfortable, and comes in lovely colours. It’s my favourite T-shirt to run in!
Muy cómodo y calentito para correr o incluso ir al gimnasio
Produit fonctionnel, agréable à porter, parfait pour les sorties de début de printemps
Idéal pour courir avec en hiver!
Très joli, belle coupe, tient chaud
Tee-shirt agréable à porter, très cintré.
Çok hafif ve çok iyi nefes alabilen çok beğendim