Verdeling voor 538 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
5
Percentage gevuld: 77.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
4
Percentage gevuld: 16.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
3
Percentage gevuld: 3.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
2
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Super produkt

Szybko wysycha, nie przegrzewa i chroni przed zimnem. Dla mnie to jedna z warstw zimą, jestem ciepłolubna ale nie lubię też skóra pocić i potem marznąc. Dobra na rower i do biegania.
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Irritatiewerend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Vochtregulatie

Running en hiver

Je cherchais une premiere couche a la fois chaude et qui permet d'evacuer la transpiration. Je suis satisfaite.
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Irritatiewerend
emmanuelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Futópoló

Nagyon szeretem!legközelebb egy számmal nagyobbat veszek kicsit szűkebb fazon
    Veronika, HongarijeGeverifieerde koper1j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Kedves Veronika!


    Köszönjük, hogy megosztottad velünk véleményedet a termékkel kapcsolatban. Nagyon boldogok vagyunk, hogy örömödet leled a termékben.


    Bízunk abban, hogy továbbra is vásárlóink körében üdvözölhetünk.


    Sportos…

    Confortable chaud et respirant

    Seche après lavage vite et c'est un atout
    • 4/5 Warmte
    • 5/5 Vochtregulatie
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Irritatiewerend
    Christelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Recomiendo una talla más de la habitual

    Muy ajustada y calidad. Solo para días muy fríos, porque ofrece mucho aislamiento y calor
      Verónica, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

      Angenehm zu tragen

      Es liegt am Körper an, außer der Hals und ein wenig lange Ärmel, aber stört nur wenig. Insgesamt bin ich sehr zufrieden.
      • 4/5 Warmte
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Susi, DuitslandGeverifieerde koper1j geleden

      Mon manche longue préféré

      Il tient chaud, mais pas trop, il est ajusté mais pas étouffant, il sèche vite : je l'aime d'amour.
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Irritatiewerend
      Marie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Je ne peux plus m’en passer

      Tient bien ce aux mais sans excès, l’effet compressif est très agréable. Pour une fois j’ai trouvé un haut avec lequel je n’ai pas le ventre à l’air et qui me va également très bien aux épaules et même de longueur de bras ! (Je fais taille S en 1,83m) dommage que d’autres produits ne soient pas taillés pareil !
      • 5/5 Warmte
      • 4/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Irritatiewerend
      Estelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Très inconfortable au niveau…

      Très inconfortable au niveau des épaules, j'ai eu l'impression de ne plus pouvoir bouger et ai donc fait rembourser l'article. J'ai profité de mon passage en magasin pour essayer la taille du dessus. J'étais moins comprimée au niveau des épaules, mais du coup le haut n'était plus près du corps au niveau des bras et du ventre...
      • 2/5 Irritatiewerend
      Gaelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Antwoord van de verkoper

      Bonjour Gaëlle,


      Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre avis concernant le tee-shirt manches longues running sans coutures Femme, KIPRUN.


      Je suis sincèrement désolée d'apprendre que la taille du produit ne vous convenait pas…

      Odlična majica

      Pozitivna iskustva moja kćerkina. Preporuka!
        Zlatko, KroatiëGeverifieerde koper1j geleden

        Antwoord van de verkoper

        Poštovani Zlatko,



        zahvaljujemo Vam na pozitivnoj recenziji za naš proizvod! :)


        Sportski pozdrav!


        Amira