Verdeling voor 538 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
5
Percentage gevuld: 77.7%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
4
Percentage gevuld: 16.7%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
3
Percentage gevuld: 3.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
2
Percentage gevuld: 1.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Naadloos hardloopshirt voor dames Skincare lange mouwen zwart
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

    Bluzka

    To nie moja pierwsza bluzka z tej tkaniny . Świetny materiał , trzyma cieplo w zimne dni , idealne na aktywność górską i nie tylko
      agnieszka, PolenGeverifieerde koper1j geleden

      ÇOK İYİ ÜRÜN

      beklediğimizden kalın ve baya sıcak tuttu harika bir ürün eşim kullandı gayet iyi ve kullanışlı tavsiye ediyorum
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

      Muito bom

      Camisola muito boa para qualquer atividade (passeio, corrida, ciclismo)
      • 5/5 Warmte
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Catarina, PortugalGeverifieerde koper1j geleden

      Maglia termica

      Ottima, calda, traspirante.
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Warmte
      giovanna, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

      Ciepła koszulka

      Bardzo dobra bluzka. Sprawdziła się na zawodach przy temp. 0-5 stopni. Jestem zmarzluchem, więc zawsze ubieram się cieplej. Nie potrzeba dodatkowo zakładać komina, bo to półgolf. Jakość adekwatna do ceny.
      • 5/5 Warmte
      • 4/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

        Joli, un peu petit

        Joli, un peu petit
        • 5/5 Warmte
        • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 4/5 Vochtregulatie
        • 4/5 Irritatiewerend
        Estelle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

        Da usare con qualcosa sopra, è...

        Da usare con qualcosa sopra, è super traspirante quindi con l’aria durante il movimento si sente passare. Asciuga rapidamente. Va bene sotto i 10 gradi
        • 5/5 Vochtregulatie
        • 5/5 Irritatiewerend
        • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
        • 5/5 Warmte
        Giulia, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

        Camiseta running

        Me gusta
        • 3/5 Warmte
        • 2/5 Vochtregulatie
        • 3/5 Irritatiewerend
        • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding