Très agréable à porter…
Très agréable à porter et à entretenir
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Vochtregulatie
- Irritatiewerend
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très agréable à porter et à entretenir
Essayer 2 fois et contente de mon achat
très bon t-shirt, le côté un peu "lâche" sur le devant du t-shirt me dérange un peu esthétiquement, mais sinon il est très bien
Atlétika edzéshez nagyon praktikus.
Dobrze trzyma cieplo,szybko schnie,idealna do uprawiania zimowych sportow
Świetna ciepła koszulka termiczna-bardxirj na zimę, dobrze odpr0owadza wilgoc
Qualité prix
Comodità ,elasticità
Vêtement près du corps pour pratiquer le running
Adapté pour le running