Ottimo per attivitá e sport in...
Ottimo per attivitá e sport invernali
- Vochtregulatie
- Warmte
- Irritatiewerend
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ottimo per attivitá e sport invernali
Très bien
Pas utilisé pour le ski mais pour la marche, bon produit bien taillée et qui se fait oublier, mais par contre, très moyen pour ce qui concerne la chaleur et ressenti sur la peau pas très agréable. Attention taille légèrement petit
Bardzo fajne
Houdt goed warm op zeer koude dagen, maar zakt bij mij steeds af. Ik gebruik maat M en ben 1.79 en 78 kg.
Heb er niet intensief mee gesport, maar de broek heeft me wel warm gehouden tijdens wandelingen. Met de vochtregulatie heb ik dan ook geen ervaring.
Mając cały komplet bardzo komfortowo, ciepło i wygodnie. Polecam.
da utilizzare anche nei mesi freddi sotto il jeans
Perfetto