Totalmente recomendable
Son súper cómodos y cumplen perfectamente su función
- Vochtregulatie
- Warmte
- Irritatiewerend
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Son súper cómodos y cumplen perfectamente su función
Utili e confortevoli
Lo recomiendo
Buon prodotto.. buona traspirazione e apporto termico ( provato con temperatura pari a -2 massimo). Ovviamente da utilizzare in movimento. Per un utilizzo statico optare per un altro prodotto. Utilizzato per trekking Consigliato
舒服
Ürünü denedim her gün giyiyorum dışarıda çalıştığım için havalar soğuk oluyor özellikle sabahları vücut ısınınca bacak kısmı sıcaksa o sıcaklığı iyi koruyor ve güzel ısıtıyor. İş pantolonu giydiğim için çok bir sıcaklık etkisi beklemiyorum ama içi polarlı pantolonlarda güzel etki ediyor özellikle hareket halindeyken de kalitesini gösteriyor. Ayrıca
jakość średnia. za te pieniądze ok
Bon produit
Ottimi per MTB invernale
Bırakın ısıtmayı kapalı ortamda dahi üşütüyor. Tayt gibi kullanmak isterseniz alın konforlu ama soğuktan korunmak için etkisiz malesef.