Verdeling voor 482 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Naadloze thermobroek voor skiën heren BL 500 Soft zwart en kaki
5
Percentage gevuld: 75.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Naadloze thermobroek voor skiën heren BL 500 Soft zwart en kaki
4
Percentage gevuld: 18.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Naadloze thermobroek voor skiën heren BL 500 Soft zwart en kaki
3
Percentage gevuld: 4.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Naadloze thermobroek voor skiën heren BL 500 Soft zwart en kaki
2
Percentage gevuld: 1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Naadloze thermobroek voor skiën heren BL 500 Soft zwart en kaki
1
Percentage gevuld: 1.2%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Totalmente recomendable

Son súper cómodos y cumplen perfectamente su función
  • 5/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Irritatiewerend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Utili e confortevoli

Utili e confortevoli
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Irritatiewerend
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Warmte

Bueno

Lo recomiendo
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Warmte
  • 5/5 Irritatiewerend
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Buon prodotto.. buona traspira...

Buon prodotto.. buona traspirazione e apporto termico ( provato con temperatura pari a -2 massimo). Ovviamente da utilizzare in movimento. Per un utilizzo statico optare per un altro prodotto. Utilizzato per trekking Consigliato
  • 4/5 Vochtregulatie
  • 4/5 Irritatiewerend
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Warmte
GIANMARCO, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

舒服

舒服

    Aktif olarak kullanıyorum

    Ürünü denedim her gün giyiyorum dışarıda çalıştığım için havalar soğuk oluyor özellikle sabahları vücut ısınınca bacak kısmı sıcaksa o sıcaklığı iyi koruyor ve güzel ısıtıyor. İş pantolonu giydiğim için çok bir sıcaklık etkisi beklemiyorum ama içi polarlı pantolonlarda güzel etki ediyor özellikle hareket halindeyken de kalitesini gösteriyor. Ayrıca

      za tę cenę ok

      jakość średnia. za te pieniądze ok
      • 4/5 Warmte
      • 4/5 Irritatiewerend
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Vochtregulatie

      Bon produit

      Bon produit
      • 4/5 Irritatiewerend
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Warmte
      Mathieu, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

      Ottimi per MTB invernale

      Ottimi per MTB invernale
      • 5/5 Vochtregulatie
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Warmte
      Arrigo, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

      Isıtma işi yalan

      Bırakın ısıtmayı kapalı ortamda dahi üşütüyor. Tayt gibi kullanmak isterseniz alın konforlu ama soğuktan korunmak için etkisiz malesef.
      • 5/5 Irritatiewerend
      • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 1/5 Warmte