Bisiklet için kullanıyorum
Ben bisiklet kullanırken kullanıyorum ve rüzgarı kesmesi çok güzel.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ben bisiklet kullanırken kullanıyorum ve rüzgarı kesmesi çok güzel.
Merhaba sporsever,
Bize geri bildirimde bulunmaya zaman ayırdığın için teşekkür ederiz. Geri bildirimlerini dikkate alacağız ve ürünlerimizden beklentilerini gerçekleştirmek adına çalışacağız.
Ürünlerimizden memnun kalman bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini…
Super je recommande
Très chaud
Polecam
perfecto
Hűvös időben nagyon kellemes viselet.
Très utile
Je l'utilise pour faire du vélo. Ça aide bien mais la buée peut arriver sur mes lunettes. Modularité satisfaisante
kaliteli
Merhaba sporsever,
Bize geri bildirimde bulunmaya zaman ayırdığın için teşekkür ederiz. Geri bildirimlerini dikkate alacağız ve ürünlerimizden beklentilerini gerçekleştirmek adına çalışacağız.
Ürünlerimizden memnun kalman bizi mutlu etti. Ayrıca gelişmesini…
Dobry komin na co dzień i do uprawiania aktywności. Polecam.