goed maar smal rond de keel
goed
- Warmte
- Vochtregulatie
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Modulariteit
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
goed
Handig nekwarmer, de dunnere bovenkant kun je gebruiken om je oren warm te houden. En veel goedkoper dan bekendere merken...
Geen opmerkingen
Geen
Toppoduckt
Lekker warm aan de nek en niet stikkend om het rond je gezicht te trekken. Zeker een grote aanrader!!
de veel zijde nekwarmer voor een lage prijs is goed voor de Winter maanden;.
Dag Hendrik,
Bedankt voor de positieve review!
Het doet ons enorm veel plezier te lezen hoe graag je hier komt winkelen.
Daar doen we het voor!
We wensen je nog veel sportplezier toe!
Met sportieve groeten,
Juist wat ik nodig had
Muy buena presentación y buena combinación de materiales.
Très bien pour se protéger