Verdeling voor 64 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Onderlijn met aasring voor feedervissen FF - SNH - FE
5
Percentage gevuld: 71.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Onderlijn met aasring voor feedervissen FF - SNH - FE
4
Percentage gevuld: 20.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Onderlijn met aasring voor feedervissen FF - SNH - FE
3
Percentage gevuld: 4.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Onderlijn met aasring voor feedervissen FF - SNH - FE
2
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Onderlijn met aasring voor feedervissen FF - SNH - FE
1
Percentage gevuld: 3.1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bajo de línea de pesca

Es muy fácil el uso, es un producto técnico ya que es para la pesca a cebador ó feeder, tanto el anzuelo como el sistema de retención de cebo son de primera, recomiendo este producto.
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik

Antwoord van de verkoper

Hola Jose.


Gracias por tu opinión.


Nos alegra ver que el producto te ha gustado, en Decathlon trabajamos para disponer de una amplia gama de productos para la pesca y así poder satisfacer la demanda de todos los amantes de este…

pêche au feeder

il faut la pince à bague sinon plus difficile de mettre le pellet sur la bague
  • 3/5 Gemakkelijk in gebruik
Eric, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Ottimo

Ottimo prodotto ma mai presente nel negozio di San Martino Siccomario Sempre da prenotare Presenti molti articoli da mare, personale cortese ma non formato
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
Michelangelo, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Ottimo

Ottimo
  • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
Michelangelo, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

prima product

Handig en gemakkelijk te hanteren.
    Nico, NederlandGeverifieerde koper2j geleden

    Parfait!

    Bas de ligne pratique et qui tient la route! Je recommande.
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    PHILIPPE, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Antwoord van de verkoper

    Bonjour Philippe,


    Je suis désolée de vous répondre que maintenant. Je vous remercie pour votre avis et je suis ravie d'apprendre que l'article vous convienne. La satisfaction de nos clients est au coeur de nos priorités.


    Je vous souhaite une bonne journée et à…

    Tout est prêt sauf…

    Tout est prêt sauf escher et faire confiance au montage
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Tout est prêt sauf…

    Tout est prêt sauf escher et faire confiance au montage
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    Tout est prêt sauf…

    Tout est prêt sauf escher et faire confiance au montage
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    super, hameçon pique bien…

    super, hameçon pique bien et sans ardillon
    • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
    Pauline, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden