Verdeling voor 226 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak voor 2 personen 100+ geel
5
Percentage gevuld: 76.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak voor 2 personen 100+ geel
4
Percentage gevuld: 12.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak voor 2 personen 100+ geel
3
Percentage gevuld: 1.8%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak voor 2 personen 100+ geel
2
Percentage gevuld: 1.8%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak voor 2 personen 100+ geel
1
Percentage gevuld: 7.1%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Kayak x100

Perfetto per escursioni anche di più giorni. In mare con onde di 50 cm si pagaia con stabilità e sicurezza
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Stefano, ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

Lo estoy disfrutando a tope 🌊...

Lo estoy disfrutando a tope 🌊🛶
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Pratico e funzionale

L'ho usato una decina di volte senza problemi. Si prepara in pochi minuti e si ripone facilmente nella sacca. È parecchio stabile e si pagaia abbastanza facilmente. Inizialmente avevo frenato l'acquisto perché nella sacca erano dichiarati 160 kg di portata (mi sembra di ricordare) rispetto ai 195 kg dichiarati all'interno. Sembra in effetti un
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
Andrea , ItaliëGeverifieerde koper6m geleden

El kayak está super bien, ampl...

El kayak está super bien, amplio, flota de maravilla. Pero después de un año (de poco y muy cuidado uso) se han abierto varias costuras, tanto de la barca en sí como del suelo. Lo llevamos a reparar ya que estaba en garantía. No sirvió de nada. Imposible, las costuras no aguantan . Lo hemos tenido que tirar. Una pena por ese precio!
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding

Canoë

Idéal pour un adulte et un enfant/ado
Bonne vitesse
Bonne stabilité
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Fanny, FrankrijkGeverifieerde koper6m geleden

Kvalitetan, nemoguće ga je prevrnuti, vredi svoju cenu.

Ne dobijaš uz njega ni vesla ni pumpu, a fabričke peraje su veoma male i ne drže dobro pravac (mogu se kupiti i veće, naravno ne baš jeftino :D), tako da moraš računati na dodatne troškove dok ga potpuno ne pripremiš za upotrebu, ali posle toga… Neverovatno je koliko je dobar! Probali smo ga i na Tisi (prešli smo 40–50 km) i na moru (70 km). Pruža
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Antwoord van de verkoper

Poštovani, Drago nam je da ste zadovoljni našim proizvodom. Hvala Vam što ste odvojili vreme i ocenili naš proizvod, Vaše mišljenje i iskustvo korišćenja proizvoda nam znači. Sportski pozdrav!

Canoa-kayak gonfiabile 100+ 2 posti giallo

OTTIMO RAPPORTO QUALITA' PREZZO
  • 5/5 Vermogen
  • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
FAUSTO, ItaliëGeverifieerde koper7m geleden

rewelacyjny kajak ..testowany ...

rewelacyjny kajak ..testowany w Chorwacji stabilny i szybki

    ergänzend zu 1 Bewertung ("Gefährlich")

    Die Rückmeldung "Am Besten immer sauber und trocken, an einem schattigen und trockenen Platz mit wenigen Temperaturschwankungen lagern" ist ohne eine Rückfrage eigentlich eine Frechheit. Denn es wurde im trockenen Keller bei 18-21° gelagert und wie Kletterseile und diverses anderes Material, dass sicher empfindlicher ist als ein Kajak. Und so zu

      Antwoord van de verkoper

      Hallo Marlen,

      es tut uns leid, wenn unsere Antwort auf die Bewertung nicht deinen Erwartungen entspricht.

      Da Bewertungen für andere Kundinnen und Kunden ebenso sichtbar und sehr wertvoll sind, legen wir einen hohen Wert darauf mögliche Ursachen für ein Defekt auch zu erklären.…

      Nous n'avons pas eu l'occasion...

      Nous n'avons pas eu l'occasion de l'essayer.
      • 5/5 Makkelijk te (de)monteren
      • 5/5 Vermogen
      • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Quentin , FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden