Verdeling voor 13 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak X900 hogedruk expeditie versterkte dropstitch 1 persoon
5
Percentage gevuld: 53.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak X900 hogedruk expeditie versterkte dropstitch 1 persoon
4
Percentage gevuld: 30.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak X900 hogedruk expeditie versterkte dropstitch 1 persoon
3
Percentage gevuld: 0%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak X900 hogedruk expeditie versterkte dropstitch 1 persoon
2
Percentage gevuld: 15.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Opblaasbare kajak X900 hogedruk expeditie versterkte dropstitch 1 persoon
1
Percentage gevuld: 0%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Nie idealny

Pierwsze wrażenie wcale nie jest najlepsze. Widać w wielu miejscach pozostałości kleju, niektóre łączenia materiału marszczą się i widać, że zgrzewanie czy klejenie zostało zrobione trochę na odwal się. Nie musi to oznaczać spadku wytrzymałości, ale trochę psuje odbiór. Składanie kajaka jest trudne, wymaga wprawy i polecam potrenować je na sucho w
  • 5/5 Glijkwaliteit
  • 5/5 Stabiliteit
  • 3/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Kayak gonflable - X 900

Sur le marché c'est le kayak gonflable qui se rapproche le plus d'un kayak de mer rigide. Son principale défaut est un siège trop étroit qui rend la navigation rapidement inconfortable., c'est vraiment un point à revoir. Le siège est mieux que celui du X500 mais il devrait être plus large ou ne pas avoir de rebords comme c'est le cas dans un kayak
  • 5/5 Glijkwaliteit
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design
PHILIPPE, FrankrijkGeverifieerde koper2m geleden

Performanțe apropiate de caiacele de plastic

Vârf de gamă, calități excelente ale alunecării și manevrabilității, capacitate încărcare f bună, practic s-au eliminat mare parte din problemele lui X500. Singura sugestie este un mecanism de ridicare/coborâre al cârmei, eu am încropit un sistem simplu și funcționează
  • 5/5 Glijkwaliteit
  • 5/5 Stabiliteit
  • 4/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Razvan, RoemeniëGeverifieerde koper2m geleden

Très bon kayak

Le X900 a une bonne glisse, il est stable, facile et rapide à gonfler/installer, bien conçu : le pédalier et le gouvernail sont pratiques à régler et efficace. Le collage est correct sans être parfait, il tient son cap (testé en conditions optimales). Il y a de la place pour le rangement.
Les contres :
difficile à plier et à rentrer dans le
  • 5/5 Glijkwaliteit
  • 5/5 Stabiliteit
  • 3/5 Eenvoudig mee te nemen
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Patrick, FrankrijkGeverifieerde koper3m geleden

Dies Kayak ist ein richtig gut...

Dies Kayak ist ein richtig gut gelungenes Boot. Man sitzt sehr bequem, es bietet zwei grosse Stauräume die für Gepäck Touren perfekt geeignet sind. Zudem hat es auf dem Deck diverse Befestigen um das Gepäck zu sichern, wo Unterdeck kein Platz findet. Das Boot kann zu einem kompakten Pack Mass zusammengefaltet werden und findet problemlos in der
    Sandro Traby , ZwitserlandGeverifieerde koper4m geleden

    könnte gut sein

    ich denke das Boot könnte gut sein, wenn es denn gerade und nicht verdreht ist
    ohne Steuer war das 1. Boot gar nicht fahrbar, mit Steuer ging es "irgendwie" also je nach Geschwindigkeit und Welle mehr oder weniger gegensteuern - dann lief es halbwegs geradeaus
    das 2. Boot war auch verdreht, hab ich gleich im Laden gelassen und dann war der
    • 4/5 Glijkwaliteit
    • 4/5 Eenvoudig mee te nemen
    Stefan, DuitslandGeverifieerde koper5m geleden

    Antwoord van de verkoper

    Hallo Stefan,

    vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, dein Kajak aufblasbar Expedition Drop Stitch Hochdruckboden 1-Sitzer - X900 zu bewerten. Es tut uns sehr leid zu hören, dass du mit der Geradheit und der Fahrbarkeit deiner bisherigen Boote unzufrieden warst. Das entspricht…

    Buen producto.

    Buen producto.
    • 5/5 Glijkwaliteit
    • 4/5 Stabiliteit
    • 3/5 Eenvoudig mee te nemen
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    Angel andres, SpanjeGeverifieerde koper6m geleden

    Habe das X900 die letzten vier...

    Habe das X900 die letzten vier Wochen ausgiebig testen können... Vorab: Ich fahre seit 2019 das iTiwit X500 - ein, wie ich finde, super „Sportgerät“, da sehr schnell, wendig und…sehr gut zu transportieren. Nun hat das X500 allerdings auch einige Nachteile – im Wesentlichen die „Instabilität“ und recht anstrengende Manövrierfähigkeit bei stärkerem
    • 5/5 Glijkwaliteit
    • 5/5 Stabiliteit
    • 5/5 Eenvoudig mee te nemen
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Lehning, DuitslandGeverifieerde koper9m geleden

    An sich ein sehr gutes Kajak f...

    An sich ein sehr gutes Kajak für längere Strecken, jedoch lässt die Verarbeitung sehr zu wünschen übrig. Folgende Probleme sind mir nach 2 Monaten aufgefallen: - Kajak wurde schief zusammengeklebt, es hängt schief im Wasser und treibt nach rechts ab -Bei den Sitzpolster sind die Unterteilungen der Kammern geprochen und somit ist es nicht mehr
      Kajakenthusiast, OostenrijkGeverifieerde koper9m geleden

      Antwoord van de verkoper

      Hello Sir,

      Thank you for your very pertinent comment!
      It is not normal for the kayak to have design flaws. I therefore invite you to visit our store to discuss the issue with our staff and find the best solution.
      We are very pleased that you are satisfied with our products and will do…

      Très agréablement surpris par ...

      Très agréablement surpris par ce kayak. super stable et assez confortable sur les longues distances. Mon seul regret est la manière de le plier. J'ai eu beau essayer de le plier selon le mode d'emploi ou selon mon instinct, jamais je n'ai réussi à le rentrer dans son sac aussi facilement que je l'ai sorti lors de la première utilisation. Si vous
      • 5/5 Glijkwaliteit
      • 5/5 Stabiliteit
      • 1/5 Eenvoudig mee te nemen
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Bob, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden