çok güzel sağlam bir masa tutm...
çok güzel sağlam bir masa tutma yeride olduğu için oldukça rahat taşıması
- Comfort
- Compactheid
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
çok güzel sağlam bir masa tutma yeride olduğu için oldukça rahat taşıması
complessivamente buono anche se troppo delicato per il orezzo
Usato da meno di 3 mesi e ci è sembrato un ottimo acquisto. Facile di montare, trasportare, leggero e il materiale sembra resistente.
fermeture hasardeuse et des railleurs sur la face reste a la teste ... ;-)
Stolik zapowiadał się bardzo dobrze. Kompaktowy. Niestety źle spasowane części powodują, że po rozłożeniu jest lekko wypukły (nie da się równo rozłożyć blatu). Ponadto po kilku dniach użytkowania, przy pierwszym wyjeździe, urwał się uchwyt, pod ciężarem samego, złożonego stołu.
GOOD PRODUCT FIVE STAR RATING
Tam aradığımız boyutlarda ve yükseklikte. sehpa olan her zaman olmuyordu. Bu çok ideal bagajimiz kucuk oldugu icinde rahat oluyor:)
Não é muito grande. É conveniente para acampar com uma família pequena e um carro pequeno. Gosto de o usar. Espero que dure bastante tempo.
on numara beş yıldız
kullandık gayet başarılıydı