Kurulumu çok kolay ve rahat 4 ...
Kurulumu çok kolay ve rahat 4 kişi için gayet yeterli
- Comfort
- Compactheid
- Eenvoudig mee te nemen
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Kurulumu çok kolay ve rahat 4 kişi için gayet yeterli
ürünün ortası havada duruyor.bombeli gibi.
Harika çok iyi
Masa yapısı ve kalitesi oldukça güzel fakat ayaklarının ayarlanabilir olmaması yüzünden almaktan vazgeçtim, ayaklarının boyutunu ayarlanıyor olması gerekirdi..büyük boy masalarda öyle çünkü..keşke dediğim tek şey bu oldu..
Fiyat olarak çok iyi ve arabada yer kaplamıyor yer kazandırıyor
Bu ürünü beğenerek aldım ihtiyacımı fazlasıyla gördü
Ürün gayet güzel tavsiye ederim.
bagaj için kullanım kolaylığı için taşıma kolaylığı için gayet başarılı bir ürün kaliteli Decathlon kalitesi her zamanki gibi
Très efficace.
Perfetto