Verdeling voor 2906 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Opvouwbare boodschappentas
5
Percentage gevuld: 82.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Opvouwbare boodschappentas
4
Percentage gevuld: 11%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Opvouwbare boodschappentas
3
Percentage gevuld: 4%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Opvouwbare boodschappentas
2
Percentage gevuld: 1.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Opvouwbare boodschappentas
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Migliore di quella più ampia, ...

Migliore di quella più ampia, si ripiega nel taschino interno e occupa poco spazio. Utile anche per tutti i giorni, ma soprattutto resistente.
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
barbara, ItaliëGeverifieerde koper10m geleden

Sympa et prztique

Sympa et prztique
  • 4/5 Herbruikbaar
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
ROUSSEL-GALLE, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Qualitatif et résistant, gros ...

Qualitatif et résistant, gros avantage réutilisable.
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
SAB, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Muy practico

Muy practico
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Emilia, SpanjeGeverifieerde koper10m geleden

Muy util

Muy util
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design

Poca capacidad

Poca capacidad
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design
Alfredo, SpanjeGeverifieerde koper10m geleden

Très utile

Très utile
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Brigitte, FrankrijkGeverifieerde koper10m geleden

Io prendo e la uso anche mette...

Io prendo e la uso anche mettendo dentro i ghiacci in estate per lo zaino da trekking e funziona benissimo
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
ELEONORA, ItaliëGeverifieerde koper10m geleden

muy buena

muy buena
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Maria De Las Mercedes, SpanjeGeverifieerde koper10m geleden

Molto comoda

Molto comoda
  • 5/5 Herbruikbaar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
GIORGIA, ItaliëGeverifieerde koper10m geleden