Pas pratique à mettre
Confort et adhérence niquel mais pas pratique à mettre
- Look / Design
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Absorptievermogen
- Comfort
- Grip
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Confort et adhérence niquel mais pas pratique à mettre
Molto buono
Gran agarre. Magnifico producto
Correspond à mes attentes
Bonne sensation en main, parfait.
Muoto absorvente e comboa durabilidade. Recomendo.
Ras
Kullanışlı
Oncelikle 1 2 mactan sonra elimden kayiyo ve eli terletiyo ve cabuk yipraniyo. Gercekten rezalet bir ürün! Bu fiyata baska markanin 1 adet gribini alirim daha iyi. Kesinlikle tavsiye etmiyorum sinirden tenisi bırakacaktım zor sakinleştirdiler