Polecam
Polecam. Spełnia oczekiwania.
- Bescherming tegen schokken
- Ventilatie
- Comfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Polecam. Spełnia oczekiwania.
Confortable, facilement réglable, design pas foufou
J'ai l'habitude de prendre les bombes à décathlon et jamais déçu !
Ein ganz ganz toller Helm. Hatte erst Angst wie er sitzen wird, weil man ihn ja nicht verstellen kann. Habe meinen Kopf dann auf Zug vermessen und habe 55cm raus bekommen. Wegen den Haaren hab ich dann 56cm bestellt. Passt super!
Je recommande, légère, bon rapport qualité prix.
Comodissimo e traspirante
Dobrá helma, sedí výborně, díky polstrování netlačí a nekouše. Je lehká, ale mohla by být lehčí. dobře vyvážená.
Espero no tener que ponerlo a prueba, pero de momento cumple con las expectativas
Ma fille apprécie ce produit. Dit qu'elle a une bonne tenue, est agréable à porter.
Bonjour Florence,
Ravi que ce produit vous convienne parfaitement.
A très vite dans votre magasin Decathlon
L'équipe Decathlon Mainvilliers
En ce qui concerne les chocs je ne sais pas je ne l'ai pas testé 😉 Sinon confortable et léger. J'aime