Verdeling voor 117 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Padelschoenen PS Stab blauw
5
Percentage gevuld: 70.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Padelschoenen PS Stab blauw
4
Percentage gevuld: 18.8%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Padelschoenen PS Stab blauw
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Padelschoenen PS Stab blauw
2
Percentage gevuld: 4.3%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Padelschoenen PS Stab blauw
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Confort

Tres confort
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Demping
Jean-Baptiste, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Super confort mais ampoules aïe aïe

J’ai jouer 10 parties avec et à chaque match j’ai des ampoules sur le plat du pied. Ça ne m’était jamais arriver. Très bien pour l’amorti mais malheureusement je n’ai jamais eu ça. Peut être trop souple pour mon pied.
  • 3/5 Stabiliteit
  • 4/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Demping

buena compra

he usado este producto en 1 partido y me ha resultado muy cómodo. es estable y amortigua muy bien. recomiendo este producto
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Demping
José Carlos, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Scarpa da padel molto comoda d...

Scarpa da padel molto comoda dal grip eccezionale e dotata di foro traspirante consigliata al 100%
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Demping
Michele, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

super chaussures de padel

Trop content de mes chaussures de padel. J'avais le modèle kuikma en blanc et vert avant, j en étais content mais là je préfère encore ! trop confortable et en plus moins chères
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Grip
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Demping

Jolie mais pas pour moi

Bonjour, Plus d'un mois que je joue avec de façon intensive (3 à 4 fois semaine + tournois) et je constate certains problème. Je suis légèrement supinateur ce qui applique une contrainte assez forte sur le partie intérieur au niveau du talon et la partie vert fluo en plastique rigide se décolle déjà à cette endroit et le chausson se déforme
  • 3/5 Stabiliteit
  • 4/5 Grip
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Demping
Adrien, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Monsieur,


Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous donner votre avis sur ces chaussures Kuikma Stab et je suis désolé d'apprendre qu'elles ne vous apportent pas entière satisfaction.


C'est assez surprenant, car si vous êtes plutôt supinateur, la…

Très satisfait de ces…

Très satisfait de ces chaussures solides et confortables
    Bernard, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden