Leuke aankoop
Tevreden ivm prijs./ kwaliteit
Eenvoudig gebruik
Mooi om te laten staan
- Nauwkeurigheid
- Meting van de parameters
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Tevreden ivm prijs./ kwaliteit
Eenvoudig gebruik
Mooi om te laten staan
Ik zit momenteel in een caloric surplus waarbij ik gewicht zou moeten bijkomen, op de weegschaal bleef ik elke dag hetzelfde. Het heeft drie dagen goed gewerkt en nu zit hij er altijd 700 gram naast. Zo’n fouten kan ik nu wel missen. Zeer jammer. Ik zal deze terug doen nr decathlon in de hoop een nieuwe/werkende te krijgen.
Top
ik zelf ben 63kg maar als ik op de weegschaal sta zegt het dat ik 45 kg ben? dit was al zo sinds ik het kocht
Beste Jap,
Bedankt voor uw review en alvast onze excuses voor het ongemak.
Bij Decathlon vinden we klantentevredenheid zeer belangrijk.
We betreuren het dan ook dat u niet tevreden bent over de personenweegschaal SCALE100
Weet je dat je…
Thank you very much .. Very Satisfying .. Accurate
ottimo
Dés la première utilisation affichage d'un code 500 et E7 immédiatement après la pesée. A ce prix on ne peut espérer une super balance mais au moins qu'elle fonctionne. A déconseillé .
Simple clair net et précis
Bir kaç denemede diğer tartılar gibi her defasında farklı ölçmüyor.+-500gr hassasiyeti
Design bonito, precisa na pesagem e possibilidade de pesar em kg ou lb